Pages

Sunday, January 3, 2010

Kembali ke Puncak Alam....

Alhamdulillah hari ni selamat kembali ke Puncak Alam.Rindu rasanya pada rumah ni.walaupun rumah ni rumah bujang but it's a home.Tempat yang betul-betul aku rasa selesa.Patutnya nak balik awal tapi sebab tunggu ayah tu yang lewat sikit.Ayah sempat pesan'Huda,after this no more ulang-alik damansara and puncak alam.You have to concentrate'.Aku mengiyakan tapi aku tak jamin apa-apa.I'm hoping that i will start my day of final semester with a peace mind.Semoga segala urusanku dan sahabat-sahabat seperjuangan ku dipermudahkan oleh Mu ya Allah.Thinking of final semester,aku bukannya takutkan bagaimana semester ni akan berakhir(not that i'm not worried), tapi aku merasa resah memikirkan apa yang bakal terjadi selepas ini.Allah maha mengetahui segalanya.Allah maha Mendengar segala doa dan rintihanku.

No comments:

Post a Comment