Pages

Thursday, January 28, 2010

Rasa mengalah....

Ya Allah, aku tak tahu pada siapa aku boleh bercerita tentang bebanan yang aku lalui saat ini.Hanya pada Mu tempat aku mengadu.Selain daripada blog ni, tak terluah rasanya isi hatiku ini pada insan-insan lain.Aku rasa agak berat untuk bercerita sebab aku tak pasti sama ada orang lain boleh faham situasi ini.Dulu, aku yakin yang aku boleh hidup dengan keadaan seperti ini.Tapi bila dah besar baru aku rasa apa yang aku tak pernah miliki selama ini.Kadang-kadang aku bertanya sendiri, kalau selama ini aku boleh melaluinya kenapa tak sekarang.Pada mata orang lain, aku seolah-olah memiliki segalanya.Allah maha Adil, ada kekurangan yang aku miliki.Ya Allah, aku mahu menjadi hamba Mu yang sabar, tabah dan kuat.Aku akan cuba untuk terus berdiri tanpa goyah dengan kekuatan dari Mu.

No comments:

Post a Comment