Pages

Monday, December 28, 2009

Kembali ke sekolah

Alhamdulillah tok dah selamat keluar dari hospital.Sekarang dia duduk kat rumah je.Aku masih terkejar-kejar ke sana-sini.Penat sangat rasanya.Macam-macam perkara yang timbul dalam masa ni.Aku macam tak percaya next week kelas dah start and i'm not ready yet.Terasa ingin bercuti lagi.Rasa letih nak berfikir atau buat apa-apa.Tak mengeluh cuma kecewa bila tgk tanggungjawab yg patut dipikul bersama hanya dipikul oleh sebelah pihak.Aku memberontak sendiri.And the best part aku tak boleh nak cerita kat sapa-sapa.I've been keeping too many things within me and i'm afraid one day it will eat me alive.Sometimes wish for a shoulder to cry on (don't get me wrong).Apa-apa pun aku sentiasa mengadu pada Allah.Ya Allah harap aku masih mampu bersabar.Sometimes aku rasa nak lari dan aku takut bila sampai ke kemuncaknya aku akan buat tindakan nekad yg pernah aku buat satu ketika dulu.Mungkin aku hanya menunggu masa.Who knows.Nobody knows what will happen in the future.I will keep on praying.

No comments:

Post a Comment