Pages

Sunday, December 13, 2009

The holiday excitement

Alhamdulillah ayah dah selamat sampai dari Mekah dua hari lepas.Keadaan kat airport sesak dengan jemaah haji dan di sebalik orang ramai kat situ aku nampak ayah dari jauh and aku senyum sendiri.Gembira sebab dapat jumpa ayah balik.Tak seperti cuti-cuti semester sebelum ni, rumah aku agak riuh kali ni sebab mak noor dan ismail ada kat rumah.Mak ina dan mak idah kerap datang rumah gak.Selain daripadaq manusia,kucing pun banyak sebab baby dan 3 ekor anaknya,shelly with 5 of her kittens,2 little goons and smokey are staying with me.Hari-hari aku boleh menghadap diorang tanpa jemu.Bela kucing is al lifetime commitment.Tak dinafikan aku agak sukar bergerak especially nak jalan jauh lama-lama sebab kena tinggalkan diorang.Rumah aku agak riuh dengan bunyi anak-anak kucing ni.Risau gak takut jiran marah.Insya Allah, tok akan balik malaysia 3 hari lagi.Kami bercadang nak pergi jemput tok beramai-ramai.

No comments:

Post a Comment